بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


مذاکره دو بازیکن استقلال با فتح الله زاده برای رفتن یا ماندن!

فرهاد مجیدی در حال حاضر در دبی به سر می برد،روز یکشنبه برای دیدار با علی فتح الله زاده،مدیرعامل استقلال جهت بازگشت به جمع آبی پوشان به تهران سفر می کند.
قرار است طرفین در نشستی درباره شرایط همکاری دوباره بحث و تبادل نظر کنند.
فتح الله زاده قول شرف داد
میداوددی اینگونه عنوان می کند:جلسه دوم در دفتر کار فتح الله زاده در لارستان انجام شد. این بار حاجی دلایلی را مطرح کرد و گفت نمی توانم خودم را قانع کنم که اجازه بدهم از استقلال جدا بشوی اما بعد از یک ساعت حرف زدن و باز کردن برخی جزئیات و گفتن دلایلم مبنی بر اینکه حضورم با این وضعیت هیچ کمکی به استقلال نمی کند، بالاخره فتح الله زاده کوتاه آمد و گفت: یک روز دیگر هم تحمل کن، قول شرف می دهم که تا ظهر فردا (یکشنبه) رضایت نامه ات را صادر کنم و در زمینه مسائل مالی هم تمام کوتاهی ها و تأخیرهایی که تا الان در قبال مطالباتت داشته ایم را برایت جبران خواهم کرد تا با رضایت از استقلال بروی. فتح الله زاده البته گفت: برای صدور رضایتنامه ات، فقط یک شرط دارم و آن هم این است که در زیر برگ رضایتنامه باید این جمله را قید کنم که علیرغم میل باطنی ام این رضایتنامه را امضاء می کنم تا هواداران بدانند که من راضی به جدایی ات نبودم. آن روز صحبت های فتح الله زاده به شکلی بود که به وی گفتم: اگر زمانی تیم استقلال واقعا به من نیاز داشته باشد، قطعا به این تیم برمی گردم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 9 / 1391برچسب:باشگاه استقلال,نقل و انتقالات نیم فصل,میلادمیداوددی,فرهاد مجیدی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com